måndag 19 november 2012

Förnuftig

Idag tog jag äntligen mitt förnuft till fånga och uppsökte legevakten (läkarjour). En kort period, efter att ha väntat i nummersystem nr 2 i 45 minuter, och jag blev sänd från centrum till Aker istället, höll jag på att ångra mig, men det var såklart värt det, och jag borde ju gått för länge sen! Det var bihåleinflammation som jag misstänkt, och nu blir det antibiotika. Skönt att det (förhoppningsvis) går över snabbt nu!

Inte lika förnuftig när det gäller kläder... Den här lilla söta slank med från Skånebesöket. Gick liksom inte att stoppa när jag väl hade provat den. Den var ju som gjord till mig, och jag har faktiskt ingen annan ullkofta i blått :-)





15 kommentarer:

Unknown sa...

Japp! Gjord för dig:) Kram

Lingonberrie sa...

Fin du är och krya på dig.
kram!

Flippis sa...

Ja, krya på dig. Den koftan har jag både i ull och bomull, båd från gamla kollektioner. Älskar modellen. Klem

Nena sa...

Ja den är så söt. Mysigt med en lite nättare ulltröja tycker jag. Jag har originalet som är lite mer lila upptill. En riktig favorit!
Hoppas antibiotikan hjälper snabbt!
Kram

Titti08 sa...

Jättesöt kofta...jag har också kikat på den!!
Hoppas du blir ok snart.
Kram Titti

Solid sa...

Hej!
Så klart du ska ha en blå ullkofta och den är dessutom söt och användbar.
Krya på dig förresten.
Kramar från Eva

Angelin sa...

Den jakken var så søt på deg. Selvsagt måtte du ha den! God bedring med bihulebetennelsen. Håper du blir fort frisk.
Klem:)

Anonym sa...

Helt nydelig, passet veldig godt til deg. God bedring! klem fra A.

Anonym sa...

Det var ju bra att du kom iväg.
Jättesöt kofta.
Helen på jobbet

VivanDivanGoesFashion sa...

Ja, den var gjord för dig minsann och den är ju sååå fin. Lite sugen på den vita/beiga men sitter på händerna :)

Låter inge kul med bihålorna. Det är ju så jobbigt. Hoppas antibiotikan gör sitt snabbt nu så du blir kry fort

Kram
/Vivvi

Hilde sa...

Bra att du tog till förnuftet:) Koftan är verkligen som gjord för dig, jättefin!
Kram

mamma sa...

Jättefin!

Kraaaam

Gamla mamman sa...

Oj, så många fina kommentarer det var här! Tack sötnosar!
Ingen omedelbar hjälp med antibiotikan, men det hjälper förhoppningsvis under dagen.

Kramar!

Anne sa...

Bra att du kom iväg till läkaren och bra köp! Det är ju hopplöst att prova - ag har slutat att göra provingar och lägga ut i bloggen för jag fastnar alltid för något jag inte tänkt mig :)
Kram

Gamla mamman sa...

Håller med - det blir inga provningar längre (så långt det går att undvika...) Räcker och blir över med alla frestelser man ser!

Kram!