tisdag 13 november 2012

Säsongspremiär Odd Molly Everywear dress

Då är den avdammad och framme i dagsljus igen, eller konstant skymning rättare sagt; det är ju knappt man ser solen nu för tiden. Everywear dress, troligen THE Odd Molly alla kategorier. Efter att ha haft den i så många år är den fortfarande lika fina, och jag får fortfarande komplimanger för den. Brukar knyta bak för att få mer stilren silhuette, och ha en underklänning i samma färg för att inte krångla till det. Enkla grå tights och grå stövlar till.

Har säsongspremiärat på körövning också; Advent av Otto Olsson. Den är INTE optimal när man låter som en kråka (det här var något segdraget jäkelstyg!), men det hindrar mig inte för fy bubblan så rolig den är att sjunga!







10 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Fin du är i den. Här är inte så kallt än att den åker på. Nästan så att jag vill ändå.
kramar!

Angelin sa...

Enig med deg. Den er virkelig en av de vakreste kjolene som finnes. Kjempe søtt med knyting bak:)
Klem

Anonym sa...

Hei:) den kjolen er superfin. Kan jeg spørre om hvilken str du har og hvordan den er i str? Skal prøve å få tak i en på Finn.. Hilsen Hege

Anonym sa...

Så smuk du er i den kjole :-) den er virkelig fin til dig.
Kram
Charlotte

OddStyle.dk sa...

Åhhh det var min første OM kjole, bare i den grå udgave med det orange hjerte bagpå...!
Den savner jeg (solgte den på TS). Den er så fin til dig :o)
God dag Kram Tina

Odd me sa...

Den är superfin på dig! Har haft den i grått men jag passade inte i modellen :( Låter härligt att sjunga! Kanske inte hörs att du kraxar när det är så många som sjunger ;) Kramar

mamma sa...

Ja den är fortfrande lika fin.

Kram

Hilde sa...

Ja, den klänningen skulle faktisk få flytta in hos mig med, även om jag inte är någon klänningsmänniska. Jättefin är du i den.
Kram

Gamla mamman sa...

Hei Hege! Jeg har stl 0 = 34, og jeg syns den er noe stor. Mye tøy og ganske lang. Men jeg har som oftest 0, så skulle si du kan ta den normale størrelsen din!
Lykke til!

Gamla mamman sa...

Den är otroligt användbar, och jag trivs jättebra i den. Tack för fina kommentarer :-)
Kramar