onsdag 9 januari 2013

Konferens-klädd

I tre dagar nu konfererar vi för fullt. Fast min avdelning har lite "ledigt" emellanåt och begivenheterna sker nära Oslo, så i natt sover jag hemma. Konfererar alltså mest med katterna just nu. Det går sådär...

Imorgon däremot blir det festmiddag och övernattning. Undrar just vad jag ska ta på mig. Saga shimmer dress är ju ett hett tips, men samtidigt hade jag ju den precis så kanske något annat hade varit roligt. Det ska vara ganska så fint så klänning är en förutsättning. Nån som har ett förslag?

Dagen idag spenderades i alla fall i Disobedient jacket och Clinch scarf. Av erfarenhet vet jag att det kan vara iskallt på de där stora konferenscentrena, så schalen åkte med. Med rätta - det var iskallt idag igen. För er som inte spanat in Disobedient jacket än - gör det! Den är oumbärlig :-)







3 kommentarer:

Anonym sa...

Endnu engang er du bare SÅ fin - sikke et lækkert sæt - glæder mig til at se hvilken kjole du vælger :-)

Klem
C

Anonym sa...

Det var verkligen finfint! Kan tänka mig att du var tjusigast på hela konferansen. :)

OddStyle.dk sa...

Flot kombination :-) du har mange lækre tørklæder... :-)
God aften kram til dig