onsdag 9 januari 2013

Sovstil II

Nysnappad eller ej, så här sover Elon! Han slänger sig - helst platt på mage - varsomhelst. Benen sticker oftast ut åt var sitt håll och hakan vilar mot underlaget. Han kan ligga på köksbänken, på golvet, på ett fat, på TV-bänken, på Berit(!), på mig, PÅ en vägg. Sånt sovhjärta skulle man haft!

På tal om snappandet; här snackar vi PAKET! Skulle behövt suspensoar den lille stackaren. Men som sagt, hindrar honom inte att ligga platt på mage :-)

I köksfåtöljen


På köksbänken

Åå, där är Berit - bäst att störa henne lite

Perfekt tvättställning också!

Tittar på TV. Eller somnade ifrån TVn

Vilar lite

Man kan sova varsomhelst!

6 kommentarer:

Anne sa...

Skön han är - och söt!
Kram

Flippis sa...

Det ser så himla skönt ut, katter kan verkligen konsten att njuta! Bra att han verkar ta operationen med ro också. Bilden med dina (?) barnskor är ju bara helt underbar! KLem

Felix sa...

Ser minsann mysigt ut att kunna sova så där! Kul bakbensstil han har! ;-)

Vår första katt läckte efter kastreringen, så soffan blev sig aldrig lik... Tiger förpassades därför till en filt på badrumsgolvet, men han läckte inte lika mycket.

Elisabet

Hilde sa...

Gudars vad söt han är.. tänk att ha det så bra:)
Kram

K. sa...

Vilka ljuvliga bilder och vad söt han är när han ligger så där platt. Ser så gosigt ut. Usch vad jag saknar min hund och djurmyset! Kram

Anonym sa...

Åhhh hvor er han lækker - tror jeg ønsker mig en kat - men det går sikkert ikke så godt med min lille Coco :-)

Knuser
Charlotte