onsdag 27 februari 2013

En klassiker

Sigh skirt är fin hela året. Med ett par varma tights under passar den också på vintern, trots det tunna bomullstyget. Till den en kort kofta från by Ti Mo och ett linne i samma färg. I halsen en stickad sjal från Culture.

Hinner inte så mycket bloggaktivitet just nu - andra fritidsaktiviteter som tar all min tid. Det är väl en klassiker det också; tror alltid att jag ska få så mycket tid över bara det går några dagar eller veckor till... Men det gör liksom inte det. Kalendern är ganska så fullpackad - till min stora lycka - och då blir datortid bortprioriterad till förmån för sovtid. Men jag hänger med på vad som händer hos er ändå, lite från sidlinjen. Hinner bara inte kommentera så mycket. Förlåt för det. Plötsligt kommer jag starkare tillbaka på bloggfronten igen!






2 kommentarer:

Unknown sa...

Sååå fin är du, som vanligt - och dina småulltussar med! =)

Kram kram

Anonym sa...

Jag är ju heller inte med. Har 1000 blogginlägg som jag måste gå igenom för att komma ikapp. Suck. :)