torsdag 7 februari 2013

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oj oj oj, nu är det verkligen dags, bitarna faller på plats! Den 14. februari (på alla hjärtans dag och allt...) drar jag två tänder och den 22. februari åker tandställningen på! Nu är jag verkligen värd en bukett tulpaner på alla-hjärtans-dag :-)

Det är absolut med skräckblandad förtjusning jag går in i detta. Kommer med all säkerhet ångra mitt beslut måååånga gånger, men känner ändå att jag måste få det gjort och hoppas resultatet blir bra. Till slut.

Och så känner jag sån tilltro till både tandläkare och kjeveortoped. Båda unga, roliga, tuffa damer som jag skrattar med och nog skulle kunna bli vän med. Jag tillhör nämligen den lilla skaran som tycker om att lägga mig i tandläkerstolen och som säger "tack för idag" när jag går därifrån. Fast det kanske ändrar sig under de här åren...


5 kommentarer:

Sara Mia sa...

Tror du kommer klara detta fint, även om den spänner och känns ibland. Men med ett positivt förhållningssätt och en Alvedon fixar det sig. Slutresultatet är ju det viktiga. Kram!

Anonym sa...

Det kommer gå så bra! Du kommer vara så söt med tandställning!

Hilde sa...

Du kommer att fixa detta hur bra som helst:)
Kram

Gamla mamman sa...

Tack söta för pepping!!
Kramar

Fiona sa...

Har min piraya till dotter fixat två år med "räls" så kommer du att fixa det galant! Klart att du ska ha tulpaner på alla hjärtans dag!
Kram