måndag 11 mars 2013

Sovstil

Så här sover Elon. Det ska jag också göra strax! Blev en lång jobbdag idag, och den lilla fritiden bara försvann. Tiden går så otroligt fort just nu och jag hinner ingenting. Det är förstås en sanning med modifikation, för det handlar ju om prioriteringar, men det känns som att egentiden är obefintlig och jag ligger ohjälpligt långt efter i blogglandia. Hoppas ni har tålamod med mig - jag försöker i alla fall ha tålamod med mig själv. Och hoppas att jag har rätt när jag påstår att jag kommer starkare tillbaka med kommentarer hos er alla bloggtjejer (för jag har inte hittat någon bloggman än) där ute! Sov tryggt och gott!




3 kommentarer:

Felix sa...

Den där avslappnade sovstilen kan nog rekommenderas! Det ser skönt ut! Och så vill man klappa den lurviga magen...

Vårvinterhälsningar
Elisabet

Lingonberrie sa...

Elon rockar och den som ändå kunde ligga så avslappnat. :)
kramkram

Anne sa...

:)
Kram