tisdag 16 april 2013

Fredag en måndag

Det här börjar bli en dålig vana - MILKSHAKE mitt i veckan! Började i Sydafrika; tigerns standard lunchefterrätt var chokladmilkshake, och tänkte att man får lov när det är semester. Men om jag inte minns helt fel är semestern slut och jag är hemma, men milkshakevanan har jag tydligen fortsatt med... Igår var jag och ex-kollegorna på TGI Fridays, och efter quesadillan kunde jag bara inte motstå frestelsen. Tröstar mig med att det är ok så länge man är på Fridays - där är det ju alltid fredag; också en måndag! Och idag har jag faktiskt inte druckit en enda milkshake. Bara ätit en kanelbulle på kören. Och en lefse på bjudlunchen på jobbet. Och några chokladbitar...



1 kommentar:

Pernilla sa...

in favvo restaurang! Quesadillas är super gott! Kul att ses i helgen som var fantastisk. Kul att ses ! Kramar