lördag 3 augusti 2013

Byxfängelse

Tänk; vi har kunnat gå i kjol, klänning, shorts och capri hela sommaren! Häromdagen slängde jag dock på mig ett par byxor för första gången på en evighet, de rosa MAC dream-jeansen. Och det kändes som ett fängelse! Otroligt tätt och instängt och varmt. (Hade jag sett på termometern innan jag gick hade jag insett mitt misstag i tid, men det gjorde jag inte). Gick i alla fall att rulla upp dem på dagen, och på kvällen var det inte så illa trots allt. Upptill enda inköpet från Italien - en t-shirt från Motivi. Rosa och vitt känns verkligen ursomrigt och de där byxorna är - trots fängelsekänsla i värmen - otroligt sköna!






1 kommentar:

Lingonberrie sa...

Fin outfit! Här var det flera veckor sen jag hade riktiga byxor på mig, det har mest varit knälånga mjukisar och leggings.
Kramar och fortsatt trevlig helg