lördag 28 september 2013

Lat lördag

Tjohooooooooooo - det är helg, jag har inte några storslagna planer, jag ska inte jobba, jag behöver inte ställa klockan, jag är leeeeeeeedig. Lat lördag. I alla fall för vissa. Allra, allra helst hade jag velat parkera mig i soffan eller jämte ulltussarna i sängen, men om jag ska få fram höstgarderoben innan hösten är förbi är det nog dags nu. Jag får hellre joina latmaskarna under en paus. Kolla in sovstilen - med en tass rakt upp i luften. Hur är det fysiskt möjligt tro?









4 kommentarer:

Hilde sa...

Jag har listat ut att som katt är det möjligt att sova i de flesta ställningar:) Ha en skön och lugn kväll med höstgarerobsröj..
Kram

Anne sa...

Å jag borde skifta från sommarskor till höst/vinter men farao så jobbigt det känns att dra fram och plocka bort :) Jag mös i soffan flera timmar med Oskar i går så i dag får jag inte vara lika lat :)
Kram

Lingonberrie sa...

Älskar dessa goa missar. Den som ändå kunde slappa så snyggt. :)
kram och ha en skön söndag

Helen sa...

Finns inga som kan slappna av som en katt!