söndag 17 november 2013

Årets första julbord

Det startade tidigt i år - i fredags hade vi julbord med jobbet. Blev en väldigt lyckad kväll på Le Bouchon, med trerätters, snaps, hej tomtegubbar och dans i höga klackar. Och en cykelvurpa (jag satt inte på cykeln just då tack och lov)! Var nästan lite nervös för att använda klänningen - en snäv och ganska kort variant från Bik Bok av alla ställen - men insåg att alla ju inte kan se ut som Jessica Alba eller Beyonce, att man är bra nog som man är och trivdes bra! Kul med lite nytt efter en period med mycket vidd, tyg och söta snitt. Och jag kan ju inte neka till att jag tycker om glitter och glamour, speciellt så här i adventstid.

Vad tar ni på er på julbord - och har ni några julbord inplanerade?



8 kommentarer:

Fiona sa...

Urläckert! Blev det något av halsbanden vi kikade på? (svårt att se på bilderna). Tur att det gick bra trots vurpa!
Har inte varit på något än, är bjuden till helgen men jag ska förstås jobba (försöker bli av med det där passet...) Helgerna framöver blir däremot färgade av juligheter:)

Kramar

Anne sa...

Wow fröken Tiger - du ser livsfarlig ut :) Och du vinnr garanterat grenen tidigt julbordande.
Kramar

Flippis sa...

Superfin är du!! Vi ska ha vår fest på jobbet den 6:e, men oklart vad jag ska ha på mig, eftersom jag precis sålt den klänning som skulle passat helt perfekt..ja,ja det löser sig högst sannolikt :) Kramar

Septemberflikka sa...

Grrr tigern! Du är skitsnygg! Här blir det "bara" julbordslunch och inte så uppklätt. Kram

mamma sa...

Du är jättefin!

Kraaaaam

Helen sa...

Vilken blåsa på en alldeles utmärkt du!
Här blir det julbord nästa fredag den 29.

Hilde sa...

Men vilken ursnygg klänning! Med jobbet blir det jullunch, men jag hoppas på julbord i Göteborg.
Kram

The Queen of fucking Everything sa...

ÅÅÅÅÅ vad du är orutinerad? På julbord har jag på mig nåt som inte sitter åt över magen:-P Kram!!

P.S Men snygg var du, det får jag erkänna!