fredag 15 april 2011

Fotoutmaning - Dag 6: Så här har jag inrett min toalett!

Kreativiteten flödar - fotoutmaningen tas till nya höjder :-) Hade jag fått välja hade badkaret åkt rätt ut. Det är ett sånt där förfärligt "massage-bad" som väsnas och samlar skit! Men det stod där när vi köpte och vi har inte orkat se på en annan lösning utan badkar. En del annat vi hade gjort annorlunda på toaletten i övrigt också, men det är bra nog. Och tur att man slipper ta över de förra ägarnas inredning i alla fall!

Eftersom det finns ca 6 kudd-säsonger, finns det ungefär lika många toalett-handduks-säsonger ;-) Och nu är det vår på toaletten! Jag har inrett med turkosa handdukar, ett par växter i fönstret, ett par VÄLDIGT dammiga ljuslyktor, en sten med Jag älskar dig ingraverat och sist men inte minst - eller jo, den är faktiskt minst, men mest värdefull; en liten porslinsask med en söt dikt om vänskap som jag fick av Piff i julklapp!







Så här har sambon inrett :-)


9 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Ser väldigt fräscht och välstadat ut måste jag säga :-) Snyggt med turkost som bryter av. Härlig vårfärg

Kram
/Vivvi

Anne sa...

Jättefint och fräscht! jag längtar tils min sunkiga blir iordninggjord!
Kram

Lindi Loo sa...

Fint och stilrent - en dröm helt enkelt!
Ha en fin dag!
Kram

Johanssonskan sa...

Säsonger ? Jag är nog jäkligt tråkig, för jag byter aldrig färger här i hemmet. *S* Fräscht ! Gillar din spolare !
Å sambons "inredning" *skratt*

♥Åsa

Jeanette sa...

garvade när jag såg sambons inredning.... :D
Fräscht och snyggt!
Kram

Hilde sa...

Schyst badrum. Din sambos dekor ser bekant ut:)
Kram

mamma sa...

Sambons inredning liknar Ernst Kirstiegers! Kram

Unknown sa...

Fräscht och fint tycker jag! Skulle också vilja ha en sån där vägghängd toalett. Mannens sida var ju fin;) Kram

Gamla mamman sa...

Vivvi - turkost är verkligen vår för mig. Men fram mot sommaren har jag tröttnat och måste byta mot en mer somrig variant ;-)

Frösötös - Din var ju så söt med alla ankorna! Men skönt att få iordninggjort toaletten

Lindiloo - Tack, en fin dag till dig med!

Johanssonskan - jag är INTE lika förtjust i sambons inredning ;-) Men han ska ju få bo där han också, det lilla livet ;-)

Jeanette - jag skrattar oftast INTE åt sambons inredning, men ska börja med det nu :-)

Hilde - varje kväll försöker jag få undan den, men nästa morgon är det likadant igen...

Dumpapp - ha ha ha - det ska han få höra. Då blir han säkert JÄTTEGLAD!

Linda G - den vägghängda toaletten är fin, resten helt ordinärt. Fast det klart, sambons inredning ger ju lite extra piff ;-)

Ha det på badet (dåligt norskt uttryck) och kram