tisdag 28 juni 2011

Odd Molly butiken i Stockholm

Nån som varit inom Odd Molly butiken i Stockholm i det sista? Vi ska ha långhelg i Stockholm till helgen, med bröllop för kusinen, och har förstås tänkt smita inom OM på fredag eller måndag. Men för att förväntningsstyra lite (tigern blir lätt besviken, ledsen, grinig, arg, gnällig, sur och allt annat förfärligt som får mina medmänniskor att tappa humöret annars...):

* Är det någon bra rea på 0:or och 1:or?
* Finns det nåt kvar av pre-fall i 0 och 1?
* Nån som råkar vara i stan och har lust att säga hej?

Efter ett och ett halvt dygn med intensivjobbing - phu, skönt att vara klar - väntar nu tapas på uteservering. Mums! Ha en fin fin kväll!

7 kommentarer:

Odd me sa...

Vad kul att åka till Stockholm och besöka Odd Molly butiken :) Kram

Tindy sa...

Vad roligt att du ska till storstan:) Synd att det är så låååååångt från mig annars hade jag gärna hojtat Hej:)
kram :)

Lindi Loo sa...

Synd och skämmigt måste jag som innerstadsbo erkänna att jag inte varit där... Men Mathilde och NK har mycket 0.or och 1.or om inte annat. Tyvärr är vi på landet from fredag annars hade jag gärna setts. Hoppas på en annan gång! Ha en superhärlig helg i 08.a land.
Kramis!

Unknown sa...

Skit att jag inte bor i Stockholm! OM-butiken är jättemysig men jag tycker att Åhlens och Matilde har bättre utbud.....Kram!

Unna dig alltid sa...

OM butiken har inte börjat rea alls ännu :-( Men de har mycket fint att titta på iallafall så du ska absolut ta en tur förbi om du hinner!

KRAM

Shopaholic sa...

Hej fina du! är tyvärr inte i stan under helgen annars hade jag gärna sagt HEJ!! Ingen REA mer än 30% på vissa vårplagg och JA, det finns en hel del 0 och 1:or kvar i OM-butiken ;-D Mathilde har 40% REA och där finns säkert en hel del kvar till dig ;-D
KRAM och ha en underbar stund i Stockholm!!!

Gamla mamman sa...

Odd me - ja, ska bli roligt :-)

Too di loo - synd, hade varit jättekul att säga hej!

Loo - Tack för tips! Och ha det fint på landet :-)

Linda - En annan gång :-) Tack för tips!

Linaplina - du vet vad en tiger tycker om; ska absolut in och kolla på pre-fall!

Odd Mollyholic - synd du inte är i stan, får bli nästa gång! Tack snälla för tipsen!

Kram kram