lördag 25 juni 2011

Odd Mollys midsommarnattsdröm - Up-to-me ism dress

En midsommarnattsdröm i vitt och rosa, eller en tigerdröm i alla fall. Föll inte alls för den på bild eftersom jag inte är nån fransmänniska - men när det hängde en 0:a kvar på 70 % rea slog jag till. Och det har jag verkligen inte ångrat - tycker den är en av de finaste klänningarna i garderoben. Under hade jag by Ti Mo underklänning med liten spetskant - som nog bara syntes när sambon och jag tog en bugg / sving i köket när gästerna gått hem :-)




8 kommentarer:

Odd me sa...

Den är så vacker! Vad snyggt det var med de silvriga skorna till! Kram

Gamla mamman sa...

Tack söta! Skorna fick mer uppmärksamhet än klänningen igår - kanske för att fyra av oss har samma skostorlek och gärna lånar av varandra :-)

Kram!

saralovisa sa...

sanslöst snygg!

Hilde sa...

Jag har den i dark powder, men skulle vilja ha den i chalk med. Du är jättefin i din.
Kram

Unknown sa...

Den klänningen är dessutom ännu finare på riktigt än vad den blir på bild:) Kram

Nadia sa...

Du är verkligen ursnygg i klänningen och skorna är pricken över i!
Kram!

Josanne sa...

En av mina absoluta favvoklänningar, dags att plocka fram den nu igen inser jag. För Shit vad snygg du är i den. Däremot inte sagt att jag blir lika fin, men man kan ju alltid undvika speglar och låtsas... ;o) KRAM!

Gamla mamman sa...

Saralovisa - så kul att du hittade hit - för nu har jag hittat dig också! Fin blogg du har

Hilde - tack, hoppas du hittar en!

Linda - håller med, den är bättre live

Nadia - tack, var så osäker på skorna först men glad jag köpte dem

Josanne - helt säker på att den är lika fin på dig! Det är lite av ett konstverk av en klänning

Kramar tjejer!