fredag 8 juli 2011

Längtar efter semester!

Klockan är tre och kontoren gapar tomma - nu är det semestertid på allvar! Men här sitter jag och knappar vidare. En hel lång vecka kvar innan det är min tur. Men det ska nog gå bra och faktum är att semesterkänslorna börjar svalla, känner mig upprymd och glad! Det ligger ju en härlig helg framför mig och ikväll ska jag till min lilla kompis, lillebror och min lilla kompis lilla mamma och äta negerbollar och se på Klovn :-) Visst får man lov att kalla det negerbollar? För mig är det det dom heter, och det ligger inga andra värderingar i ordet.

Semester är synonymt med sol, jordgubbar, rutiga dukar, mysande katter, pelargoner. Så kastar in några kort från min lilla visit hos Bull för några dagar sen - en snabbvisit på väg hem från jobbet med jordgubbar i trädgården. Såna små utflykter och såna vänner gör livet värt att leva!




Inga kommentarer: