lördag 9 juli 2011

Odd Molly Combo - Faerie queen blouse, Elouise cobell cardigan

Jippi - fick tag på Faerie queen i vintage old rose - den är bara såååå fin. Fick t o m komplimanger på jobbet och av väninnorna. Var för varmt med Elouisen över, och den åkte snabbt av och ner i cykelkorgen, men passar bra till i alla fall. På fötterna reafynd nr 4 :-) Gissa om de är i exakt samma färg som blusen?!

Hoppas ni har en fin lördagkväll - här har dagen försvunnit i rasande fart, får berätta mer om dagens äventyr (oj, nu lät det som att jag har gjort nåt väldigt spännande; det har jag inte) senare. Nu håller jag på att svälta ihjäl, bäst att äta nåt!





5 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Jättesnygg kombo med Elouise..! Jag har haft en sån otur med blusen, har provat och provat men det har varit felsytt och fel storlekar..nu har jag en...i fel färg?

men som sagt superfint på dig och jag ser att du kör ettan, armbåge + lite svank? :-D
kramkram

Gamla mamman sa...

He he - ettan är nog min favorit ;-) Får ta mig i kragen och gå igenom den där pose-översikten!

Kramar

Anne sa...

Hihi - klart att skorna matchar :o)
Kram sötnos

Hilde sa...

Haha, så det var ettan:)Måste nog in till Lingon och lära mig lite poses. Så himla snygg kombo!
Kram

Gamla mamman sa...

Rosen - ja, det är ju jag liksom, vad annars kunde man förvänta :-)

Hilde - ha ha, Lingon är en fena på poser. Tack!

Kramar!