söndag 10 juli 2011

Regnet står som spön i backen

Oj vad det regnade igår kväll och natt! Det fullkomligt vräkte ner smattrandet mot fönsterbläck och rutor var öronbedövande. Skönt att vara inne. Och skulle det fortsätta under dagtid gör det ingenting för mitt riktiga kap på Bianco igår var jättesnygga gummistövlar för 200 kr styck! Till mig och till Bull - därav de många och stora påsarna. Har gått och sett på Ilse Jakobsen och Hunter ett bra tag, men nu ska jag sluta med det - de här är minst lika fina. Kanske är nån hake med dem eftersom de är så billiga, t ex att de läcker...


5 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Usch så tråkigt väder då? Här skiner ju solen..jag vill liksom inte tänka gummistövlar just nu, då får det bli dina röda med rosett på. :-D

kram och ha en fin fin söndag!
L

Hilde sa...

Jättetuffa stövlar.
OM skinnjackan du ville ha på 50% finns hos Ajabaja.Hoppas den finns i din storlek.
Kram

Josanne sa...

Hej hopp! Jag gjorde precis ett inlägg om Leatherette biker jacket, lite powder som är på 50% på AjaBaja just nu eftersom jag visste att någon var sugen på den på rea. Hilde trodde att det var du så om det var det så vill jag tipsa dig här också medan den finns kvar: http://www.ajabajakids.com/default.asp?sType=deLuxe&mode=shop&v=spec&item=11412
Hoppas regnet försvinner hos dig snart! Kram!

Unknown sa...

Vilka coola gummistövlar! Lite prime boots-stuk på dom:) Kram

Gamla mamman sa...

Lingon - det var värst i natt, men det är ganska mulet idag :-( Men ovan moln skiner sol (säger jag överoptimistiskt och huttrar lite på balkongen)

Hilde och Josanne - tack snälla söta, den är snart i min ägo!! Jag som inte skulle rea-handla nåt...

Linda - Ja, faktiskt inte helt olikt Primeboots - blev jätteglad när jag såg dem. Eftersom jag alltid cyklar eller går till jobbbet behövs det lite tråkiga gummistövlar i garderoben också.

Kram ni fina - och ha en skön söndag!