söndag 10 juli 2011

Studs, studs, studs

Höjdpunkten i fredags var - trots negerbollarna - studsmattan! Vi fick plats alla fyra och studsade av hjärtans lust; t o m lillebror som guppade omkring på magen på mattan. Det såg livsfarligt ut men G var inte bekymrad och lillebror bara skrattade och skrattade. Priset för mest komisk scen gick dock till mig och G när vi av min lilla kompis fick stränga besked om  - och utförde - att leka drake och jaga varandra runt på studsmattan medan hon passade på lillebror. Ha ha ha - vilken syn det måste ha varit! Om vi skaffar oss en trädgård nån gång ska jag absolut ha en studsmatta - barn eller inte - jag älskar att studsa :-)

Idag är det grått och mulet här, men gör inte så mycket. Tog Pantern till Gardermoen och hämtade upp sambon och körde sen inom svägermor och Lyckotrollet. Åt god lunch och busade lite. Nu soffar sambon framför TVn och jag har betalat räkningar (och lite annat smått och gott som passar bäst i en garderob...)






Inga kommentarer: