söndag 10 juli 2011

TACK SNÄLLA, OMTÄNKSAMMA!

Josanne och Hilde som tipsade om Ajabaja-rean - nu är (ännu) en av önskelist-objekten från vår/sommar 2011 avkryssad och Odd Molly Leatherette biker jacket på väg! Nu när vår/sommar listan är reducerad till det minimala - hoppas jag för guds skull att höst/vinterlistan håller sig lagom lång och inte får såna ENORMA proportioner. (Vem försöker jag lura nu då? Imorgon publiceras bilderna på Odd Molly och gissa vem som först tänker: "nej, här är nog inte så mycket fint" och som sen går in och gör ett eller annat klick på nån web-butik som man kan förhandsreservera på och som bygger upp en gigantisk lista som dessutom bara växer...

2 kommentarer:

Hilde sa...

Vad kul att den blev din:) Jag är så redo för höstbilderna, men jag ska försöka att inte spontanklicka lika mycket som under våren. Undrar vem jag lurar?
Kram

Gamla mamman sa...

Man kan ju få luras lite ibland i alla fall :-)

Kram!