måndag 11 juli 2011

Odd Molly Fall / Winter 2011 - HJÄLP!

Nå, nån som har klickat? Jag gick hårdnackat och la mig såpass tidigt att det absolut inte ens fanns någon risk att jag skulle kunna ångra mig, gå upp vid midnatt och börja klicka hos DeepFling och Full circle star. Det är ju ändå bara hysteriskt med höst och vinterkläder redan nu, och vilken köppress - har ju knappt börjat använda sommarkläderna än! Dessutom är garderoben full och min insikt när jag sorterade tags igår var att jag troligtvis inte behöver ett enda nytt Odd Mollyplagg i höst!

Den inställningen hade jag till ca kl 08:53 i morse... Oj så mycket fint, och om man inte klickar nu blir det jäkla mycket dyrare sen, och mina 0:or försvinner fortare än kvickt, så varför vänta? Jag vet ju att jag är en hycklare och ändå kommer klicka hem både det ena och det andra! Så nu ligger det ett par saker (ett par var faktiskt en underdrift, men jag ska släppa loss några) reserverade... Visst är de här bara underbara!

KAN NÅN VÄNLIGEN INFORMERA MIG OM ATT DE INTE ALLS ÄR UNDERBARA!? Obs - ni måste mena det för att säga det ;-)














13 kommentarer:

Tindy sa...

återkopplar ang stövlarna..tyvärr så blir de för stora, men annars så var de så fina:)
Dina plagg är snyggo..
Själv gillar jag inte den grå klänningen i frotté som är nära slutet av din rad med mollysarna..
kram kram :)

Gamla mamman sa...

Det är mitt problem också - stövlarna är för stora och därför måste de ut :-( Bra att du inte gillar klänningen, då kanske jag kan influeras att inte heller gilla den :-)

Kram!

Lingonberrie sa...

Alltså de är skitfula, lika fula som Michael Fassbender..


Kram!!

Gamla mamman sa...

Fantastiskt Lingon - skrattar så jag gråter :-D Tack så hemskt mycket för hjälpen!

Kram kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Jag håller med Lingon. Såååå himla fula. Fattar inte varför man köper sånt junk :-)

Äsch, skämt och sido, jeansklänningen är ju ett måste. Har också bokat den liksom den där "dot"-klänningen i grått. Sidentunikan med rosor är ju underbar. Allt stickat går dock bort för mig hittills för jag vill inte att det ska vara höst än. Får lov att smälta dessa ett tag. Gillade inte det stora hjärtat på ryggen på den virkade klänningen. Frottéklänningen tycker jag om på något sätt men den verkar bli rätt "billig" här också så den kan man kanske vänta med...Så tänker jag :-)

Kram
/Vivvi

mamma sa...

Jag tycker också att alla är skitfula.
Kram.

Gamla mamman sa...

Vivvi - väldigt klokt - ska tänka noggrannt över det du skriver om koftorna och de billigare sakerna!

Dumpapp - misstänkte att du skulle tycka att det var skitfult, en stor hjälp! ;-)

Kramar!

Nadia sa...

Ledsen, kan inte ljuga....De är ljuvliga!
Har bokat ett velourette set i vintage dark pink och en raf i dark pink.
Kram!

Unna dig alltid sa...

Jag tycker alla plagg du valt är superfina och självklart hittar du en plats för den i din garderob :-)

KRAM

PS. Det lättar mitt dåliga samvete om fler shoppar ;-)

Gamla mamman sa...

Nadia och Linaplina - DTØØØØØØTTT [som ni förstår är det en sur du-har-svarat-fel-signal], fel svar!

Nadia, bra du hittade några rosa i alla fall, så du slipper gå naken i höst :-)

Linaplina, då kan du kasta bort allt av dåligt samvete :-)

Kramar och tack för gott skratt!

Anne sa...

Nämen Tigern då ;) hur många haaaar du egentligen .)
Kram

Odd me sa...

Otroligt mycket fint :) Men koftan med de hängande sidenbanden gillar jag inte! Kram

Gamla mamman sa...

Frösötös - inte riktigt så illa som det ser ut :-)

Odd me - bra bra, mer om sånt som är fult ;-)

Kramar!