tisdag 6 september 2011

Canna cardigan mid indigo stl 1 till salu!

*** SÅLD! ***

Köpte först en 1:a eftersom 0:orna var slut, men så dök en 0:a helt oväntat upp och nu har jag två. Därmed är 1:an till salu! Den är normal i storlek, skulle säga den passar en 36:a. Se här vad jag skrev om den när jag provade den. Den är aldrig använd, bara provad. Vill ha 1300 NOK eller 1500 SEK (pris i butik 1900 kr) inklusive vanlig postfrakt inom Norge och Sverige. Lämna en kommentar och maila sen på oslotigern76@gmail.com.




8 kommentarer:

Unknown sa...

Så där snygg var den inte på mig! Jag såg ut som Svampbob fyrkant i den. Och höll på att klia ihjäl mig också. Synd för den är jättefin.....Kram!

Mallgrodan sa...

Öh...där! Du har börjat med stövlar utan att berätta det för mig. Kan man ha det nu? OK, bra. Taget.

melice sa...

Hei!
Jeg er intr i å kjøpe den, men er ikke hjemme før søndag m tilg til nettbank. Vil du holde den av?
Mvh
Mona
Ps. Som også ville kjøpe suitheart.

Gamla mamman sa...

Hej Mona! Klart jag håller av den - jag mailar dig istället!

Gamla mamman sa...

Linda - Asch då, men du är å andra sidan ursnygg i imprime :-)

Mallis - jepp - nu är stövelsäsongen invigd! Även om det här bara var "provbilder" (jesus - som en riktig modell ju - not...) Ska säga till dig nästa gång det är säsongbyte så du inte missar ;-)

Kram kram!

melice sa...

Hei!
Flott! Mailer du meg kontonr, så overfører jeg på søndag!
Mvh
Mona

Gamla mamman sa...

You've got mail Mona!

melice sa...

Hei!
Kan du sende meg mail m kontonr en gang til? Finner ikke mailen :(
Betaler så fort jeg får den :)
Mvh
Mona