måndag 19 mars 2012

Börjar bli lite pinsamt...

Nu har jag vunnit nåt igen! Den här söta lilla väskan från den ännu så mycket sötare Too di boo - en livs levande ängel :-) Nu måste jag antingen köpa en lott där man kan vinna en stor, fet vinst typ 10 miljoner, eller sluta blogg-tävla, för det här börjar ju bli pinsamt. Kuddfodral, armband och nu väska på mindre än en månad. Eller, kanske ordna en tävling själv? Det närmar ju sig 200 000 besök och det kan ju vara värt att fira! Kramar till er där ute, och tack Too di boo för den jättesöta vinsten! Ni som är sugna på en likadan, hittar den på FOLK - en butik jag bara måste besöka irl så fort jag får möjlighet att komma till Malmö. Den ser ut att vara helt i tigerns smak :-)


20 kommentarer:

Anne sa...

Grattis! kanske kan du sätta ihop en Lotto-rad till mig :)
Kramar

Fröken Abbe sa...

Haha, grattis! Själv tävlar jag nästan aldrig, känner att det inte är lönt. Men då har jag ju heller ingen chans att vinna... Hmm?
Kram

Gamla mamman sa...

Ha ha, vi kan dela på en rad! Kanske vi får till på fredag :-)

Kramar

Gamla mamman sa...

Precis så tänkte jag med, men så började jag faktiskt tävla på det jag verkligen ville vinna. Och se så bra det går! ;-)

Kram kram

Anne sa...

Om du gör allvar av ev. säljplaner får du gärna maila mig :)
Kram

Unknown sa...

nämen fy så pinsamt, gå stad och vinna hela tiden ;-)

hihi....grattis! den var jättesöt


Kraaaaaaaam

Hilde sa...

Stort grattis till vinsten!!
KRam

Unknown sa...

Grattis! Inte ett dugg pinsamt! Sug åt dig för sjutton! Kram

Titti08 sa...

Det är KUL att vinna...och vilken härlig rosa färg.
Kram Titti

Sofie sa...

STORT GRATTIS! Jag var så sjukt sugen på denna att jag beställt en till mig själv, eftersom att jag inte vann;) Vinner aldrig något fresten (sa hon en aning bittert). Men fortsätt tävla, du som har flyt=)

Gamla mamman sa...

Det ska jag! Lutar åt det. Har en med och en utan fransar dock.
Kram

Gamla mamman sa...

Ha ha - och tack :-)
Kram kram

Gamla mamman sa...

Tack tack :-)
Kram

Gamla mamman sa...

Linda - ok, jag ska försöka att inte ha dåligt samvete. Lättar nog när jag får hem läckerbiten :-)

Titti - Visst är det kul, blev bara aningen mycket. Nästan. Fast det är ju väldigt roligt :-)

Kramar

Solid sa...

Hej!
Grattis till söta vinsten. Inte är det pinsamt det är tur. Själv är jag så dålig på att delta och tänker att det hinner jag innan tävlingstiden gått ut och plötsligt är det dragning. Typiskt.
Kramar från Eva

Gamla mamman sa...

Tack tack! Jag tänker alltid att jag aldrig vinner nåt. Det ska jag sluta med nu. Klart man kan vinna om man tävlar :-) Bra du fick tag på en väska i alla fall! Visst är den jättesöt

Gamla mamman sa...

Tack Eva! Nu vinner jag säkert inget på flera år, så man får väl utnyttja turen när den är framme :-) Så där kan jag också göra, tiden går ju så fort! Bäst att ställa upp direkt man ser nåt.
Kramar

Life´s Silverlining and I sa...

Grattis det är du värd! så söt väskan är! jag brukar heller inte vinna men skam den som ger sig så jag försöker och jag vann ju hos dig:) kram

Fiona sa...

Grattis! Jättefin väska. Och FOLK är ju helt underbar med söta Too di boo!

kram

Sofie sa...

Ja den är helt fantastiskt söt! Har inte hunnit få hem den, så inte sett den irl - men längtar=)