söndag 16 december 2012

Dagarna går

När jag inte är på tomtefest gör jag köttbullar till julbordet, handlar julklappar, fasar över hemskheterna i USA eller är på pepparkakekalas. Lite tid framför datorn alltså. Ni får ursäkta för mitt dåliga engagemang just nu. Och hålla tillgodo med det magra innehållet jag erbjuder och stå ut med mig som dålig bloggkompis. Jag läser alla era kommentarer och försöker svara så mycket jag hinner, men det blir uruselt på läsa-blogg-fronten. När julefriden sänker sig på allvar blir det nog bättre igen. Tröstar mig med att jag inte stressar med något i alla fall, och har en massiv orgie i socialt liv i julens tecken.

Nu blir det julgodisverkstad med Guldlock! Lite knäck och kola står på menyn. Och säkert en varm choklad med marshmallows.



3 kommentarer:

Carinale sa...

Heja heja - kämpa på med den svenska julmaten.
Så som jag minns det är den norska julmaten inte riktigt lika smaskig som den svenska. Har en norsk svärmor och, får jag välja när det gäller maten så vinner Sverige - överlägset :)

Angelin sa...

Mmmm.. Svenske kjøttboller er noe av det beste som finnes<3
klem

Anonym sa...

Det går så bra så. Du är ju duktig och uppdaterar hela tiden så vi vet att du lever. :)